Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Барвінок І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Барвінок І. В. 
Аналіз формування музично-естетичної культури молодших школярів у самодіяльних художньо-творчих колективах / І. В. Барвінок; Нац. парлам. б-ка України. Інформ. центр з питань культури і мистец. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Визначено рівень сформованості та якісної своєрідності музично-естетичної культури. Розкривається вплив виділених факторів у системі формування музично-естетичної культури. Зроблено аналіз педагогічного змісту процесу формування музично-естетичної культури молодших школярів в умовах дитячих дозвіллєвих колективів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Барвінок І. В. 
Формування музично-естетичної культури молодших школярів в умовах культурно-дозвіллєвої діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Барвінок; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Визначено та обгрунтовано зміст та структурні компоненти музично-естетичної культури молодших школярів (інформаційний, почуттєво-емоційний, комунікативний), критерії та рівні сформованості музично-естетичної культури, а також педагогічні умови її формування у молодших школярів під час дозвілля. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено та впроваджено у практику цілісну методику організації музично-естетичної діяльності дітей у клубному об'єднанні на основі розвитку їх творчо-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31р(4УКР)21-3 + Щ310.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Барвінок І. 
Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 25-27. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто роль сприйняття у процесі формування музично-естетичної культури молодших школярів. Зазначено, що проблема сприйняття передбачає як багатоаспектність розглядання, так і комплексний підхід до її цілісного вивчення. Окреслено різні підходи щодо природи сприйняття, які дають підстави зробити висновок: сприйняття є неодмінним етапом пізнання та складовою практичної діяльності особистості. Визначено деякі особливості художнього сприйняття як специфічного виду художньо-практичної діяльності. Охарактеризовано музичне сприйняття дітей молодшого шкільного віку з урахуванням їх вікових і пcихологічних особливостей: перевага сенсомоторного характеру музичного сприймання, поверхове сприйняття музичних звучань та їх слухове розрізнення, досвід спілкування з музикою, який набувається під впливом сім'ї, залежність внутрішньої діяльності щодо переосмислення власного емоційного та інтелектуального досвіду від спрямованості особистісно-рефлексійного ставлення до мистецтва. Розкрито значущість педагогічного керівництва процесом формування музично-естетичної культури молодшого школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барвінок І. 
Формування готовності студентів музичних спеціалізацій до педагогічної діяльності в умовах середньої спеціальної освіти / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 68-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему невідповідності реальної підготовки випускників ВНЗ культури і мистецтв до практичної діяльності (кваліфікованого керівництва вихованцями середніх спеціальних закладів). Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття "готовність до педагогічної діяльності" у контексті зазначеної проблеми. Охарактеризовано основні компоненти якостей, що складають структуру "готовності", а саме: мотиваційний, пізнавальний, вольовий, емоційний і операційний. Висвітлено динамічний і структурний аспекти процесу формування зазначеної готовності. Акцентовано увагу на інтеграції виконавства й одержання спеціалізації педагога, що має прояв у педагогічно-виконавській майстерності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.442 + Щ31р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського