Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Барвінок І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Барвінок І. В. Аналіз формування музично-естетичної культури молодших школярів у самодіяльних художньо-творчих колективах / І. В. Барвінок; Нац. парлам. б-ка України. Інформ. центр з питань культури і мистец. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.Визначено рівень сформованості та якісної своєрідності музично-естетичної культури. Розкривається вплив виділених факторів у системі формування музично-естетичної культури. Зроблено аналіз педагогічного змісту процесу формування музично-естетичної культури молодших школярів в умовах дитячих дозвіллєвих колективів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86125 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Барвінок І. В. Формування музично-естетичної культури молодших школярів в умовах культурно-дозвіллєвої діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Барвінок; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2000. - 19 c. - укp.Визначено та обгрунтовано зміст та структурні компоненти музично-естетичної культури молодших школярів (інформаційний, почуттєво-емоційний, комунікативний), критерії та рівні сформованості музично-естетичної культури, а також педагогічні умови її формування у молодших школярів під час дозвілля. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено та впроваджено у практику цілісну методику організації музично-естетичної діяльності дітей у клубному об'єднанні на основі розвитку їх творчо-пізнавальної активності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31р(4УКР)21-3 + Щ310.03
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА309073 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Барвінок І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 25-27. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто роль сприйняття у процесі формування музично-естетичної культури молодших школярів. Зазначено, що проблема сприйняття передбачає як багатоаспектність розглядання, так і комплексний підхід до її цілісного вивчення. Окреслено різні підходи щодо природи сприйняття, які дають підстави зробити висновок: сприйняття є неодмінним етапом пізнання та складовою практичної діяльності особистості. Визначено деякі особливості художнього сприйняття як специфічного виду художньо-практичної діяльності. Охарактеризовано музичне сприйняття дітей молодшого шкільного віку з урахуванням їх вікових і пcихологічних особливостей: перевага сенсомоторного характеру музичного сприймання, поверхове сприйняття музичних звучань та їх слухове розрізнення, досвід спілкування з музикою, який набувається під впливом сім'ї, залежність внутрішньої діяльності щодо переосмислення власного емоційного та інтелектуального досвіду від спрямованості особистісно-рефлексійного ставлення до мистецтва. Розкрито значущість педагогічного керівництва процесом формування музично-естетичної культури молодшого школяра. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Барвінок І. Формування готовності студентів музичних спеціалізацій до педагогічної діяльності в умовах середньої спеціальної освіти / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 68-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему невідповідності реальної підготовки випускників ВНЗ культури і мистецтв до практичної діяльності (кваліфікованого керівництва вихованцями середніх спеціальних закладів). Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття "готовність до педагогічної діяльності" у контексті зазначеної проблеми. Охарактеризовано основні компоненти якостей, що складають структуру "готовності", а саме: мотиваційний, пізнавальний, вольовий, емоційний і операційний. Висвітлено динамічний і структурний аспекти процесу формування зазначеної готовності. Акцентовано увагу на інтеграції виконавства й одержання спеціалізації педагога, що має прояв у педагогічно-виконавській майстерності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.442 + Щ31р(4УКР)21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|